FMCG sektöründeki tüm büyük oyuncuların stratejik iş ortağı olmayı başarmış olan ’un en önemli özelliği tek bir çatı altında markaların ihtiyacı olan tüm hizmetleri bir arada sunabilmesi ve satışla ilgili mevcut tüm verileri doğru iş modellerine dönüştürebilmesidir.
Hızlı tüketim sektöründe faaliyet gösteren firmaların yaşadığı en büyük sorunlardan biri satış noktalarını denetlemenin zorluğudur. Satış noktası denetimi ve araştırması çalışmaları oldukça detaylı ve uzun süren çalışmalar gerektirmektedir. Satış noktası denetimi ile birlikte, satış ekibi için belirlenen KPI’ların ölçümlenmesi ve değerlendirilmesinin de şirketin operasyonları için oldukça önemli bir rolü vardır.
Geovision Group, birlikte çalıştığı markalar için mutlaka bulunması gereken ürünlerin analizi, ürün kalite ve fiyat denetimi, görünür ürün stoğunun raf payı denetimi, satış noktası bazında özel ihtiyaçların karşılanması gibi birçok çözüm geliştirerek satış, optimizasyon ve verimlilik artışı sağlamaktadır.
Tüm bu optimizasyon sürecinde Geovision Group şirketinizin tüm yetkinliklerini sizinle birlikte değerlendirerek en karlı operasyonları yürütmeniz için size ihtiyacınız olan planlama ve takip sistemini oluşturmanız konusunda destek vermektedir.
Detaylı bilgi için,