İznik Belediye Başkanı Osman Sargın’ın vatandaş odaklı hizmetleri’nin bir yenisi Çakırca Mahallesi’nde hizmete başladı.Belediye hizmetlerini vatandaşın ayağına götüren bir hizmet olan İletişim Merkezi ile Çakırcalılar belediye ile ilgili dilek,istek ve taleplerini doğrudan iletecekleri bir merkeze kavuşmuş oldu.Çakırcalı Vatandaşlar tarafından gelecek her türlü talep ve şikayetler anında belediyeye bildirilerek, halledilmesi gereken sorunlar kısa bir süre içerisinde çözüme kavuşturulacak.
Konuyla ilgili açıklama yapan İznik Belediye Başkanı Osman Sargın “İş başına geldiğimiz günden buyana bir çok vatandaş odaklı yerinde hizmetler gerçekleştirdik. Bunlardan biri de ilk olarak İznik’te hayata gerçirdiğimiz. İznik Belediyesi İletişim Merkezi diğer bir adıyla da İzbim’ di. Bu Merkezin kurulmasıyla birlikte kapı kapı, masa masa dolaşmalar, ”bugün git yarın gel” ler tarihe karıştı. İleitşim Merkezi, hizmeti halkın ayağına götürerek vatandaşın zaman kaybetmesini önleyen, güvenilir ve kolay ulaşılabilir bir yönetim anlayışını vatandaşlarımıza sunuyor.Halkımızın belediye ile ilgili tüm işlerini danışabileceği, bunun yanında talep,istek, dilek ve şikayetlerini de ileterek takibini yapabilecekleri bir hizmeti Çakırca Mahallemize de kazandırmış olduk. Tüm Çakırcalı Hemşerilerime hayırlı olsun diyor, saygılar sunuyorum” dedi.